Rozwój rynku marketingowego i wszechobecne komunikaty reklamowe dają ogromne możliwości. Pomagają przyciągnąć kolejnych klientów, zapaść w pamięć oraz wpłynąć na poprawę wizerunku firmy. Aby reklama była skuteczna, musi być przede wszystkim widoczna. Im więcej ludzi ją zobaczy, tym większe szanse na wzrost zainteresowania. I właśnie dlatego tak popularna w ostatnich latach stała się reklama w autobusach i tramwajach. Wewnętrzne i zewnętrzne komunikaty są codzienne obserwowane przez setki tysięcy osób. A im większe jest miasto, tym więcej pasażerów ma okazję zapoznać się z nośnikiem.

Dlaczego warto zainwestować reklamę w komunikacji miejskiej?

Reklama w komunikacji miejskiej jest przede wszystkim masowa czyli może ją zobaczyć każdy. To duży plus ponieważ trafi również do osób zainteresowanych produktem. Pasażerowie podczas jazdy mogą na spokojnie zapoznać się z treścią reklamy i wejść na podaną stronę w celu uzyskania większej ilości informacji. To świetne medium dla ofert pracy, informacji o promocjach czy rozpowszechniania kampanii społecznych. W jakich miastach można umieścić reklamę? Tak naprawdę w każdym, w którym istnieje komunikacja miejska lub podmiejska.  

Reklama w autobusach – dla kogo jest przeznaczona?

Tak naprawdę reklama w autobusach może dotyczyć każdej firmy, niezależnie od preferowanych produktów i usług. Ciężko jest co prawda przewidzieć bezpośrednią grupę docelową, ale w tym przypadku jest to zaletą. Z komunikacji miejskiej korzystają osoby w różnym wieku, dlatego nie trzeba obawiać się, że komunikat nie trafi do potencjalnych klientów. Jednak w dopasowaniu do oferowanego produktu i jego odbiorcy, należy dobrać szatę graficzną i treść reklamy.

Najskuteczniejsza reklama to reklama w komunikacji miejskiej

Istnieje kilka firm, które zajmują się reklamami w i na autobusach. Przed dokonaniem wyboru należy wziąć pod uwagę takie aspekty jak renoma, profesjonalizm, jakość oraz cena adekwatna do usługi. Jedną z bardziej polecanych w tym aspekcie firm jest Autobox – https://autobox.com.pl, która oferuje różne rodzaje nośników wewnątrz pojazdów. W ofercie jest również oklejanie zewnętrzne. Obecnie firma proponuje oklejanie w miastach: Bydgoszcz, Grudziądz, Inowrocław, Kielce, Olsztyn, Płock, Szczecin i Toruń.

Autobusy najlepszą reklamą – rodzaje nośników

W zależności od miasta i rodzaju autobusu, nośniki mogą być różne. Najlepiej dopasować miejsce umieszczenia format do grafiki finalnej. Główne nośniki, które mogą zainteresować firmy zewnętrzne:

-plakaty w formacie A3 montowane na szybach pojazdów w specjalnej gablocie (grafiki mogą być jednostronne i dwustronne)
-plakaty w formacie A3 mocowane za pomocą zawieszek (grafiki mogą być jednostronne i dwustronne)
-plakaty poziome umieszczane na szybach lub w miejscach specjalnie przeznaczonych na reklamę
-reklama zewnętrzna – odporna na warunki pogodowe wyklejka na zewnątrz pojazdu

Firma Autobox oferuje swoje usługi między innymi w miastach takich jak: Bydgoszcz, Grudziądz, Inowrocław, Kielce, Olsztyn, Płock, Szczecin, Toruń.

Reklama w autobusach dzięki swojej szerokiej dostępności staje się jednym z głównych miejsc zainteresowania reklamodawców. Warto rozważyć tę formę informowania lub reklamowania swojej firmy. Zwłaszcza, że dziennie może ją zobaczyć nawet kilkadziesiąt tysięcy osób. A w większych miastach nawet kilkaset tysięcy.